ÚSPORY
- Na kvalitě nešetříme, ale dokážeme snížit Vaše náklady vysokou efektivitou a automatizací.
- Každý náš zákazník si od nás může pronajmout potřebný počet licencí systému POHODA E1. Ušetříte tak desítky tisíc korun za software, který si nemusí kupovat a nemusíte jej spravovat. Pro menší zákazníky máme k dispozici propojení na webovou mPohodu (existuje také ve verzi mobilní aplikace).
- Každý náš zákazník může po dohodě část administrativy převzít do svého zpracování, využije kapacity svých zaměstnanců a uspoří náklady. Typicky vystavování vydaných faktur, skladových dokladů, evidenci závazků, vytváření příkazů k úhradě atd.
- Obvykle my každý den stahujeme elektronické výpisy z bankovních účtů, nahráváme je do systému, máte tak neustálý a aktuální přehled o stavu neuhrazených pohledávek / závazků. Navíc, když dojde k automatickému spárování platby, považujeme tuto transakci na vytvořenou zákazníkem, tedy zde spoříte náklady, a přitom nemusíte nic činit.
- Další způsoby automatizace domlouváme se zákazníkem s ohledem na charakter jeho činnosti, strukturu dokladů a kalkulovanou úsporu zákazníka.
- CENA
- Podstránka s nejvýznamnějšími položkami ze smlouvy
- Modelová kalkulace
- Měsíční plátce DPH – 2000 Kč
- Měsíční počty dokladů
- Faktury vydané: 100x1 Kč = 100 Kč
- Položky faktur vydaných: 350x0,10 Kč = 35 Kč
- Faktury přijaté: 40x40 Kč = 1600 Kč
- Položky faktur přijatých: 10x20 Kč = 200 Kč
- Banka: 140x2,50 Kč = 350 Kč
- Pokladna: 40x40 Kč = 1600 Kč
- Interní doklady: 10x40 Kč = 400 Kč
- Položky interních dokladů 10x20 = 200 Kč
- Celková měsíční fakturace: 6500-7000 Kč bez DPH
- Roční závěrka, přiznání k dani z příjmů: v ceně
- Kalkulace úspory při zápisu FP
- Zápis bezpoložkové faktury účetní přijde na 40 Kč. Pokud fakturu řádně zapíše administrativní pracovník klienta, kontrola a převzetí odpovědnosti přijde na 20 Kč. Každých 100 takových faktur uspoří klientovi 2000 Kč. Z naší strany je k dispozici podpora, která pracovníky klienta dokáže takové zápisy bezchybně provádět.
- Kalkulace úspory automatického párování banky
- Elektronické bankovnictví je dnes samozřejmostí, stejně jej chápeme i u nás, nám spoří čas, klientovi spoří náklady. Zaúčtování platby včetně spárování s pohledávkou nebo závazkem ruční metodou přijde na 10 Kč, pokud díky elektronickému bankovnictví a správné evidenci faktur dojde k automatickému spárování, jedná se o částku 2,50 Kč. Každých 100 takových plateb uspoří klientovi 750 Kč.